Iščite...

5 stvari, ki jih morate vedeti o blagovni znamki The North Face

4 min

“Never stop exploring” je slogan, ki blagovno znamko The North Face spremlja že od samega začetka. Njena nenehna želja po inovacijah jo je pripeljala na sam vrh imperija outdoor, njen modni čut pa je pripeljal do številnih zanimivih sodelovanj, na primer z Guccijem. Zgodba znamke The North Face je revolucionarna in fascinantna, saj prikazuje boj proti elementom in neukročeni naravi. Odkrijte dosežke in izdelke slavne blagovne znamke outdoor!

Legendarni nahrbtnik The North Face Ruthsack ali kupolasti šotor The Oval InTENTion sta spremenila udobje gorskega pohodništva. Kaj še dolgujemo tej ameriški znamki?

Začetki podjetja The North Face segajo v leto 1966, ko sta Douglas Tompkins in Susie Russell ustanovila majhno smučarsko in turistično trgovino. V žepu imajo izposojenih 5.000 dolarjev v srcih velika strast do gora. Imenujejo ga North Face, kar preprosto pomeni “severna stena”. V svetu alpinizma je sinonim za najtežje in nedostopne poti. Sam logotip znamke je upodobitev stene El Capitan – več kot kilometer visoke skalne formacije, ki se nahaja dolini Yosemite v osrednji Kaliforniji.

El Capitan - logotip The North Face
Źródło: thenorthface.com

Zanimivost

Skupina Grateful Dead, vzhajajoča rock zvezda in priljubljena skupina ameriških hipijev, je igrala na odprtju trgovine North Face.

Blagovna znamka North Face pogosto poudarja, da opremlja raziskovalce za uresničevanje sanj in preizkušanje meja zmogljivosti in zmožnosti. Na uradni spletni strani proizvajalca boste našli drevo njihovih najpomembnejših dosežkov. Med njimi so zagotovo najzmogljivejši šotor v obliki črke A – Oval InTENTion, legendarna potovalna torba Base Camp, izdelana iz skoraj neuničljivih materialov, in kultna jopa Denali Jacket iz flisa, ki še vedno ni izpadla iz kataloga znamke The North Face.

Ali vas zanima, kako je majhna trgovina prerasla v outdoor imperij? Kako je podjetje The North Face iz športnega podjetja postalo lifestyle podjetje? Vrnimo se torej dobrih petdeset let nazaj. Douglas Tompkins, omenjeni ustvarjalec blagovne znamke, je hitro opustil svoj posel. Manj kot dve leti po odprtju podjetja se je s štirimi prijatelji usedel v kombi in se povzpel na vrh Fitz Roya (o tem pripoveduje film “Mountain of Storm”). Po vrnitvi iz Patagonije je Tompkins prodal svoje delnice in se postopoma vključil v razvoj blagovne znamke Esprit ter nazadnje v nakup zemljišč v Severni Ameriki in ustanavljanje nacionalnih parkov.

Njegov prijatelj Kenneth “Hap” Klopp je odgovoren za širitev in trenutno pozicioniranje blagovne znamke The North Face. Je začetnik legendarnega nahrbtnika The North Face, imenovanega Ruthsack, s katerim se je začela moda za nahrbtnike. Po čem je ta nahrbtnik izstopal? Predvsem po svoji neverjetni lahkotnosti in velikem številu žepov. Čeprav danes to priznavamo kot standard, je takrat to pomenilo revolucijo. Od šestdesetih let prejšnjega stoletja se ameriška blagovna znamka za outdoor nenehno razvija in podpira navdušence nad gorskimi aktivnostmi ter svoje izdelke izboljšuje z vedno novejšimi membranami in izjemno vzdržljivimi izdelki. The North Face je odličen primer, kako strast spremeniti v res velik denar. Blagovna znamka je trenutno del ameriške oblačilne korporacije VF Corporation.

Ali ste vedeli, da…?

Leta 2010 je blagovna znamka The North Face ustanovila fundacijo za spodbujanje dejavnosti na prostem za otroke in mlade.

Jakne, hlače ali nahrbtniki North Face – čeprav so namenjeni ljubiteljem gorskim dejavnostim – so hitro našli svoje mesto v pop kulturi. Urbani outdoor je postal še posebej priljubljen med raperji. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja so jakne The North Face zavzele newyorško sceno (gre za model North Face Nuptse). Kmalu zatem se je razširil trend jop in kap, ki se je med glasbeniki pravzaprav nadaljeval vse do danes.

Blagovna znamka North Face kljub številnim sodelovanjem in kolaboracijam ni izgubila svojega gorskega izvora. Njihova nova kolekcija FUTURELIGHT™ ima slogan – več zračnosti, več zaščite in več narave. To pa ne spremeni dejstva, da na mestnih ulicah videvamo vse več ženskih in moških jaken The North Face. Oblačila in dodatki priljubljene blagovne znamke outdoor skoraj ne gredo iz mode, nasprotno, pridobivajo vse več privržencev. Med zvezdniki, ki so navdušeni nad jaknami, hlačami ali dihajočimi majicami The North Face, so: Emily Ratajkowski, Billie Eilish, Hailey Bieber, Jennifer Aniston, Kimberly Stewart, Jennifer Lopez, Miley Cyrus, Bella Hadid, Amanda Seyfried, Jared Leto ali Ed Sheeran.

Kot beremo na uradni spletni strani proizvajalca – raziskovanje je izraz. Je iskanje novih poti. To je potovanje od znotraj. Zato se je rodilo izjemno sodelovanje The North Face x Gucci, ki je prineslo nekaj resnično odličnih oblačil, ki balansirajo na meji med outdoor in streetwear. Septembra 2022 je bila predstavljena tretja (najnovejša) kolekcija, ki jo navdihujeta vzdušje 70. let in kalejdoskop. Drzne barve, geometrijski vzorci in nepozabni potiski so hitro postali del estetike ameriških mest.

Spodaj Miley Cyrus v jakni The North Face x Gucci. To ni edini koncert, na katerem je zvezdnica pela v svoji značilni puhovki.

Eden od vodilnih izdelkov podjetja The North Face je prešita puhovka. V njej je Miley Cyrus imela več kot en koncert, Jared Leto pa je v njej poziral na stenah. Nihče ne dvomi, da je ta blagovna znamka preprosto v trendu, čeprav je za to zagotovo zaslužna zaradi udobja in napredne tehnologije. Kako vsak dan nositi jakno The North Face? Na pomoč prihajajo znane osebnosti in influencerke iz tujine.

Emily Rajtakowski ima v svoji garderobi vsaj tri puhovke The North Face, kar dokazujejo fotografije paparacev. Slavna manekenka toplo puhovko najraje nosi z udobnimi pajkicami ali kavbojkami in športnimi čevlji. Kratka roza jakna The North Face je odlična izbira za ljubitelje urbanih aktivnosti na prostem in dekliške mehkobe.

Ženska jakna The North Face je prava obvezna oprema v garderobi influencerk. Bella Hadid jo uspešno nosi s športnimi seti, supergami in nežnim nakitom. Če imate rade minimalizem in vsestranska vrhnja oblačila, sledite njeni zgledu in izberite črno žensko jakno znamke The North Face.

Hailey Biber dobro ve, da je bila blagovna znamka The North Face ustvarjena z mislijo na ljubitelje gorskega pohodništva, zato svojo toplo puhovko TNF rada vzame s seboj na smučišče. S puhom in perjem napolnjen model je vsekakor poskrbel, da bi manekenka ni zmrznila, tudi pri minusnih temperaturah.

Čeprav znamko The North Face povezujemo predvsem s proizvodnjo kakovostnih jaken in praktičnih nahrbtnikov, lahko ponudi še veliko več. Na MODIVO boste našli modne polo majice z logotipom El Capitan, kape s šiltom, udobne športne hlače ali zračne flise The North Face.

Billie Eilish najraje nosi široke outdoor hlače v kombinaciji z oversize jopo in športnimi čevlji. Kdo je rekel, da so gorska oblačila primerna le za poti?

Billie Eilish v  outdoor hlačah The North Face

[figcaption] Billie Eilish (Photo by RB/Bauer-Griffin/GC Images)

Če ste praktična oseba in v vašem vsakdanjem stilu prevladujejo športni elementi, vam toplo priporočam nakup nahrbtnika The North Face (uspešno lahko najdete modele z ločenim ravnim žepom za prenosni računalnik) ali prostorne športne torbe, ki jo lahko uporabljate tako za izlete v naravi kot za telovadnico.

Zanimivo je, da blagovna znamka The North Face prodaja tudi udobne, casual moške srajce, tople copate in natikače za bazen. Čeprav cene izdelkov te ameriške outdoor blagovne znamke niso nizke, vam lahko osebno potrdim, da sta njihova kakovost in vzdržljivost vredni svoje cene. To so skoraj neuničljivi izdelki, ki podpirajo slow fashion in trajnostni razvoj.

Že poznate zgodovino in ponudbo blagovne znamke The North Face? Preverite, katere izdelke je vredno povabiti v svojo garderobo!

Glavna fotografija: Photo by Jeremy Moeller/Getty Images

Trendi & Nasveti:
Insta Novice